Helt utan finess

Efter en kort sovmorgon har jag pluggat mellan 10-13.30 utan att bli distraherad av någonting hemma.  Känner mig fantastiskt duktig, ofta blir man ju lätt distraherad när man sitter hemma och ska försöka plugga. Det finns ju så mycket annat roligt man kan göra, och ofta tänker man "jag ska inte titta på tv" men det enda hjärnan hör är "jag ska titta på tv"  och så var planen på att plugga förstörd.
Därför har jag kommit på den finurliga idéen att faktiskt äntligen utnyttja sådant som finns till för allmänheten, som bibliotek.

Imorgon har jag min första små gruppsövning. Känns nervöst men samtidigt roligt, jag tror att vi bara är tjejer i min grupp då majoriteten av klassen är tjejer.  Vi har fått frågor som vi ska diskutera och vi ska utgå från det vi läst i böckerna när vi svarar.  Frågorna tycker jag är ganska svåra att svara på men jag ska försöka göra lite stolpar som jag kanske kan utgå ifrån. Förhoppningsvis tycker de andra att det är lite småkrångligt också så jag inte behöver vara ensam om att känna mig korkad.

Yours truly
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0