Den stora berättelsen

Ja, det var planerat, det var genomtänkt. Vi hade styrt upp det. Vi skulle bli några stycken som skulle gå ut. Det skulle bli trevligt, med förfest hos L.  Det blir fortfarande så, men vi blir ett antal färre. Rätt trist, tråkigt att personer ändrar sig i sista sekunden.
Men jag tänker inte vara sur för det, eller tänker jag det? Jag vet inte, fast jag vet ju att folk är så så jag borde ju inte bry mig, egentligen.

Just nu lider jag av mat-koma det kanske är därför jag blir lite små sur. Mat-koma är ändå en ganska trevlig känsla om man inte får det av att ha ätit för mycket, fast det har jag inte så det är som sagt en behaglig mat-koma.

I helgen, ska jag städa. Faktiskt, på riktigt!  Det ska bli jättefint. Jag ska plugga också, jag ska göra gruppövningsfrågorna ordentligt, för kanske första gången, ska jag ta mig igenom alla, vara förberedd. Jag vill kunna tillföra något till diskussionen.  Så ska jag skriva på min uppsats och öva inför tentan.

Vilka storslagna planer jag har. Skönt att det finns tid att dränka sina sorger idag. Det ska bli trevligt, även utan er. Det är ni som missar något storslaget, men ack, vad är en bal på slottet om inte alldeles, alldeles.. underbar.

Yours truly
K

Kommentarer
Postat av: Emma Da One

Jag hade migrän så jag kunde inte komma :/

2008-09-20 @ 15:44:33
URL: http://k3tchup.blogg.se/
Postat av: K

Det visste jag ju, det var resten som inte hade migrän, de som bara var bangare helt enkelt. Well ny dag nya tag!

2008-09-21 @ 11:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0